mona

Välkommen till roboten Mona som följer dina gäster hela vägen med bra service.

Picasso Digital är Skandinaviens enda bokningssystem med inbyggd robot.
Roboten som heter Mona är baserad på artificiell Intelligens och är skapad för att ge dina gäster bästa möjliga service.
Mona kommunicerar löpande med dina gäster oavsett om de kommer från bokningskanaler eller Picasso/Picasso Online.
Mona blir konstant klokare och lär sig nya sätt att göra livet lättare för dig och gästen.

Digital betalning
Mona skickar, t ex 24 timmar innan ankomst, en bekräftelse till gästen via email eller sms med en enkel guide och en länk till förskottsbetalning av vistelsen.

Digital check-in
Mona tilldelar ett rum när det är ledigt. Hon kontrollerar betalning och checkar in gästen automatiskt innan ankomst.

Digital nyckelleverans
Mona skickar via sms ett besked till gästen med välkomstönskning och pinkod nyckel eller bluetooth nyckel till rummet.

Digital check-out
Mona skickar på avresedagen ett sms med meddelande med ”Tack för denna gång” samt check-out och betalningslänk.

Mona frigör tid i receptionen till kontakt med kunden!

Mer information

Kontakta oss gärna om du vill veta mer eller få en demonstration.

 


  
Kontakta
   Techotel säljavdelning
    Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
    tlf. +46 (8) 506 614 00

 

 



mer om Techotel Picasso
Skandinaviens mest populära digitala hotellsystem

Picasso är ett komplett affärssystem för hotell, vandrarhem, restauranger, konferensanläggningar och mycket mer.

Med Picasso kan man t. ex:
- Hantera bokningar på ett enkelt och lättöverskådligt vis.
- Skapa och automatisera din egen pris/yield-strategi.
- Nyttja det inbyggda CRM-systemet för att stärka kundlojalitet och en positiv kundkontakt.
- - Låta gästerna enkelt göra sina bokningar på din hemsida.
- Generera rapporter och listor på nästan allt.
- Avancerade statistikfunktioner för att analysera beläggning och intjäning.
- Hantera era externa kanaler direkt i Picasso.

Picasso vidareutvecklas konstant i samarbete med våra kunder, bl a på våra användarforum och möten där vi tacksamt tar emot feedback från våra användare.

Våra konsulter har hotellerfarenhet och kan därför vägleda till absolut bästa nyttjande av Picasso. Vår support är tillgänglig 24/7/365.