Spara på provisionerna och bli mer synlig på nätet själva!
Med Picassos integration till WIHP och Google Hotel Ads kan du marknadsföra dina onlinepriser och sälja dina rum direkt på kundens internetsökning. Detta sparar provisioner för försäljning via kanaler.


Synlighete på de olika sökmotorerna och metasökmotorerna är ett uppenbart krav på/för hotell idag. Men lika viktigt för många hotell är att minimera kostnaden för online-försäljningskanaler.
Dessa punkter har adresserats i vår nya integration till WIHP och Google Ads


- Google Hotel Ads
- Tripadvisor
- Trivago
med flera.

Ett exempel på en Tripadvisor-sökning (nere)
Överst listas de priser som erhållits från Ert Picasso.
Gästerna kommer att boka via den här knappen och du sparar denna provision till en av de bokningskanaler som du annars skulle ha betalat till. Istället betalar du pay-per-click (CPC) till den givna plattformen. Beloppet varierar per plattform men är i allmänhet mycket billigare. Enligt WIHP är den globala genomsnittliga CPC 0,96 Euro.

WIHP tripadviser

googleads 


Tilbage til oversigt

Mer information

Kontakta oss gärna om du vill veta mer eller få en demonstration.

 


  
Kontakta
   Techotel säljavdelning
    Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
    tlf. +46 (8) 506 614 00

 

 




En Google-sökning efter t.ex. hotell och Köpenhamn.
I den vänstra kolumnen kommer din onlineklient till det bästa priset.

shotlille